måndag 19 mars 2007

Helgen

Flera dagar sedan jag bloggade nu... Men helgerna går så fort när E är hemma och då vill jag inte sitta framför datorn, utan umgås så mycket som möjligt med honom. På lördagen tog vi det ganska soft. Var ute på stan en sväng och handlade och fikade. E köpte ett par justa jeans och en present till sin lillasyrra. På em var det dags för vuxenfest igen... Den här gången för en granne som fyllde 50. Som vanligt hade jag min svarta stickade klänning... Har nog ingen klänning som jag använt så mycket. Passande nog så har det varit helt olika människor på de senaste festerna så då har jag ju kunnat ha samma kläder varje gång. Lite trist för mig själv, men väldigt praktiskt, gravid som jag är!

På söndagen pysslade vi lite hemma innan det var dags för söndagsmiddag hos E:s föräldrar. E:s lillasyrra var på hembesök och firades med presenter och tårta. Gott med tårta! Jag var verkligen tårtsugen... Har föresten varit väldigt gottesugen ett par veckor nu. Kan inte motstå någonting...

På kvällen satte E upp lampan i Los rum och fäste upp lite andra sladdar. Blev jättebra! Själv rensade jag ur gamla dukar och handdukar för att frigöra mer plats i en av garderoberna. Måste fortsätta rensa någon dag... Sedan tittade jag på den nya serien Brothers and Sisters i 5:an. Kan nog bli bra om man kommer in i den.

Inga kommentarer: