tisdag 20 mars 2007

Dyr investering

I går var jag ute på stan med stackars Jenny. "Stackars Jenny" är det för att hon opererades akut i buken förra veckan. Läkarna trodde det var blindtarmen, men när de öppnade upp såg de att det inte var det så det var bara att sy igen hålet. Snopet. Vi tog en fika och promenerade en sväng. Alltid lika trevligt! Jag fick en föraning om hur jobbigt det kommer att bli att sätta sig ner och resa sig upp efter en bukoperation... Efter att jag träffat Jenny slank jag in i butiken med i.d.-produkter och investerade i deras foundation. Det sved i plånboken kan jag säga. Men eftersom jag inte sminkar mig varje dag och har haft svårt att hitta någon produkt jag gillar så tänkte jag testa den här. Den ser väldigt naturlig ut på huden, men jämnar ändå ut hudtonen. Speciellt mina kinder har en förmåga att se lite väl "rosiga" ut... Men visst är det lustigt att betala så mycket för något som inte syns?? Men det ska ju inte synas... extra viktigt nu när vårsolen tittar fram, tycker jag. Så jag hoppas och tror att det var värt investeringen!

Inga kommentarer: