torsdag 22 mars 2007

Shopping

Yep, jag gick på det. H&M:s lansering av Madonnas kollektion. Satt uppe i natt för att bevaka online-shoppen, men förgäves. Det gick inte att handla nåt ur kollektionen då. Inte stod det när shoppen skulle öppna heller. Vaknade till innan åtta i morse och loggade in igen. Men nehejdå! Då informerades jag iaf om att shoppen öppnade kl 10. Nytt försök, datorn var seg som kola, men tillslut, många klickanden på musen senare, lyckades jag äntligen. Där satt den! Min beställning. Den åtråvärda Skinnjackan med stort S (nåja) är snart på väg hem till mig. Hoppas bara att den passar...

Snart börjar Carin 21:30. Passande nog handlar programmet ikväll om "varför vi köper och vad som påverkar oss när vi ger oss ut och shoppar". Intressant. Say no more.

1 kommentar:

Annabasen sa...

Hej! Jag heter Anna Bäsén och är medicinreporter på Expressen i Stockholm. Jag arbetar med en artikel om kejsarsnitt och söker kvinnor att intervjua som har fött med planerat kejsarsnitt. Vill du berätta? Kontakta mig på tel: 0702-243694 alt 07-7383048.
Hälsar/Anna B