torsdag 29 mars 2007

Förlossningen nästa!

Var iväg på mvc för en rutinkontroll. Mitt blodtryck var bra och så även Los hjärtslag. Magen mätte 31-32 cm, så den hade inte växt så mycket sedan sist. Däremot har Lo varit väldigt lugn på sista tiden och när BM försökte provocera honom att sparka så rörde han sig knappt. Så nu ska vi åka in till förlossningen för en extra kontroll. BM frågade om jag packat bb-väskan, vilket jag inte hade, för sist hon skickade in någon så fick de stanna kvar... Så nu har jag slängt ihop lite toalettgrejer, kläder till Lo och mjukiskläder till mig. Flodis (mitt favvogosedjur) är med också. Tänk om vi blir föräldrar imorn?! Fast jag tror inte det. Bara allt är bra med Lo!! Och det tror jag nog att det är. Försöker att inte tänka på motsatsen.

1 kommentar:

Lena sa...

Han har säkert bara en extra sovdag men man blir ju lite nojig. :/