torsdag 1 mars 2007

Hektisk dag

Den här dagen går verkligen i ett. I morse åkte jag i väg till sjukgymnasten som tittade på min rygg. Han erbjöd mig att testa akupunktur, vilket jag också gjorde. Han satte i två nålar i ryggen när jag låg på sidan. Det stack bara till lite. Sedan vred han lite på nålarna så att det sved till och därefter fick jag ligga och koppla av i typ 10 minuter. Sedan vred han på nålarna ytterligare en gång och jag fick ligga och vänta igen. Kände ingen effekt den här gången, men funderar på att gå några gånger för att se om det hjälper. Då kommer han ju att sätta i fler nålar. Han erbjöd mig även att testa en TENS-apparat nästa gång jag kommer. Tänkte att det är ju lika bra, kan ju komma till användning senare också... Bra att öva innan förlossningen! Jag fick med mig ett träningsschema hem som jag ska göra morgon och kväll. Har verkligen svårt att följa såna där tråkiga scheman, men det är bara att bestämma sig och göra det iaf!

Efter sjukgymnasten åkte jag iväg och storhandlade inför helgen. Saknade E och ringde och frågade om han inte ville komma hem på lunch. Det ville han förstås:-) Improviserade ihop en rätt med pasta och kyckling, jättegott! Nu ska jag plocka iordning disken, torrvarorna och dammsuga. Sen kommer Jenny förbi en sväng på fika. Har köpt wienerbröd... Dessutom ska jag klippa hennes lugg. Efter det ska jag till mvc för rutinkontroll.

På kvällen ska vi komplettera min IKEA-lista. Vi ska åka dit efter lunch imorn. Kanske blir sista IKEA-resan innan Lo kommer...

Inga kommentarer: