tisdag 13 mars 2007

Materialist -javisst!

Här är min egoönskelista inför våren 2007. Tyvärr matchar den inte min budget, men skorna ska jag nog slå till på iaf... Får se vilken färg jag hittar i affärerna.

* Vita Lacoste-skor.


* Solglasögon i 50-talsmodell. På bilden från Georgio Armani.

* Skinnjacka. Brun tror jag. Kanske från H&M:s Madonnakollektion?
* En foundation. Ska testa i.d. om en liten stund.
* Mobiltelefon som man kan blogga med. Rosa??
* Handväska i skinn. (Det kommer bli en praktisk skötväska istället... Kanske från PoP.)
* Digitalkamera med snabb avskjutare så jag hinner fånga ögonblicksbilder på framförallt Lo.

Dessutom skulle jag vilja ha massa nya vårkläder. Av uppenbara skäl (lika bra det!) så kan jag inte satsa på det än på ett tag. Men det här skulle jag vilja ha isf:

* Härlig sommarklänning från Gant. (Röd/vit-randig i kollektionen G.N.H) H&M har en liknande till budgetpris :-), fast med halterneck (se bilden).

* Tighta jeans...
* Somriga blusar.
* Bikini.
Man får väl drömma iaf...

Inga kommentarer: