tisdag 27 mars 2007

Inget datum än...

Är lika förväntansfull varje dag för att få brev från sjukhuset med en tid för operation, men det kom inget idag heller... Men om ni vill så kan ni dra av ungefär 1 v från min nedräkning ovan. Det innebär att det bara är 3 v kvar till förlossning! Trots att det inte kom nåt från sjukhuset så var det väldigt rolig post ändå idag! I sommar blir det nämligen bröllop!! I love weddings:-) Blev dock lite rädd när jag läste raderna "Barn är en gudagåva, men denna kväll får de vara hemma och sova." Läste vidare och kunde snart andas ut igen "Ammande spädbarn är givetvis välkomna." Puh! Dessutom fick jag ett nytt nummer av amelia så nu ska jag sätta mig i solen med en kopp och slappa.

Angående barn på bröllop så tycker jag det är bra att brudparet gör som de känner för. Det är ju trots allt deras stora dag i första hand. Vad tycker ni?

1 kommentar:

Lena sa...

Jag skulle nog inte vilja ha barn på mitt bröllop för de är ursöta visst men när jag t ex kliver in i kyrkan så vill jag inte ha en unge som springer i mittgången eller ylar längst bak.
Har varit på ett bröllop när de röjde under alla tal, hela middagen och .. nä. Det var inte speciellt mysigt för oss gäster heller.