torsdag 15 februari 2007

Alla hjärtans dag

I går firade vi jättemysig alla hjärtans dag. E bjöd ut mig på middag, länge sedan vi åt ute själva. Gäller att passa på! Det blev oxfilé med potatisbakelse, grönsaker och gräddsås. Till efterrätt en ljuvligt god chokladkaka med jordgubbar, hallon och amerikanska blåbär. Kanske den godaste efterrätt jag ätit! Många anser ju att alla hjärtans dag är "kommersiell skit", men jag firar gärna alla dagar som firas kan;-) Sedan är det ju upp till var och en, om och hur man vill fira, om man vill köpa presenter osv. Mera firande åt folket, säger jag! Snart är det väl semmeldag va?

Nu är jag i vecka 30, därav magbilden från i går. Hade min stickade V&R-klänning på mig. Ska nog ha den även på E:s pappas 60-årskalas nästa helg. Känns lagom festlig och kvinnlig. Lite glammigare skor och hår så blir den ju festligare.

1 kommentar:

Lena sa...

Vi var på Tittut igår, så himla häftigt! Man blev alldeles störtförälskad!

Hoppas du hade en bra Alla hjärtans dag :)