fredag 9 februari 2007

Födelsedag!

I dag fyller jag år. E överraskade mig redan igår med blommor, tyckte jag behövde lite uppmuntran. En jättefin bukett fick jag:-) I dag kom han hem en sväng vid nio med färskt bröd och lite fika... Sa till honom i natt att inte köpa fika, bara bröd, så han hade bara köpt en chokladboll som vi delade på. Mumma! Fick ett fint halsband i present. Han brukar inte våga köpa smycken i fall det blir fel, men nu hade han hittat ett som han gillade... Det är jättefint, men inte riktigt min stil... Jobbigt... Han sa att jag får byta det, och det ska jag nog göra, för det är ju bättre att byta till något jag vet att jag kommer att använda mycket. Men det är alltid jobbigt att säga att det inte riktigt passar när någon har ansträngt sig för att hitta nåt som ska passa...

Det blir inget mer firande i dag. Ska jobba från 12.45 till 01.37. Imorn kommer min familj över på tårta. Ev E:s föräldrar oxå. Har beställt en tårta med hallon, grädde och vaniljkräm. Hoppas det är den jag tror att det är... Hur god som helst isf!

Nu ska jag dra ett par varv med mascaraborsten så att jag får upp mina svullna ögonlock en aning... Sen är det bara att packa matsäcken och sätta sig i kombin för 8 mils bilkörning. Är glad att vi har en bra och fin bil, lite roligare att köra då. Bara det att jag vet att den startar känns skönt. Får inte glömma min nya skiva med Nelly Furtado!

2 kommentarer:

elmaa sa...

Stort grattis och många kramar på födelsedagen från mig till dig!

Sanna sa...

Tack:-)