söndag 25 februari 2007

Trötter

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort mitt hollywoodhårsvall från igår;-) Tänk om man kunde vakna med sån här volym varje dag, som de gör i amerikanska em-serier. Vore nice. Gårdagens fest var trevlig och det hölls många roliga tal. Buffén var god och det blev massa mat över. (Lunchen räddad de närmsta dagarna:-) På natten fick jag agera chaufför då jag var den enda nyktra personen kvar på festen. Det blev flera vändor med grejer till E:s föräldrars hus innan vi hade städat och tömt festlokalen. När vi äntligen kom hem så tog det ytterligare ett tag innan vi kom i säng. Trots mycket mat under kvällen var jag tvungen att ta en macka och te, dessutom tar ju den tråkiga avsminkningen hur lång tid som helst... Kom i säng halv fem. Vaknade vid 10.15. Toa. Lo sparkar. Choklad. Glamours trendbilaga. Ingen mer sömn. Det ska bli skönt att sova igen!

Inga kommentarer: