måndag 19 februari 2007

Semesterdrömmar

Längtar så efter Lo och sol. Skulle vilja åka iväg på solsemester, men det är ju inte riktigt läge för det nu... Vi funderar iaf på att åka en vecka till Gotland i sommar. Jag har varit där ett par gånger innan och det känns nästan som att åka utomlands. Konstiga namn på byar och annorlunda natur mot vad vi har här vid Vänern. Skulle vilja boka en liten stuga vid havet där vi kan sitta och grilla vid solnedgången. Promenixa i mysiga Visby och åka ut och titta på konst och hantverk. Är väl inte så där jätteförtjust i just hantverk (i form av träskulpturer, kardade saker av ull osv), men gillar keramik och sånt. Vackra unika tallrikar att duka fint med... Har printat ut en katalog med massa stugor som jag tänkt gå igenom idag. Svårt dock när det inte är så mycket bilder på dem. Får väl i första hand utgå ifrån antal bäddar och avståndet till havet. Det börjar väl bli dags att boka! (Har aldrig varit ute i så god tid förut...)

1 kommentar:

Lena sa...

Jag vill följa med! Fick sån sol-längtan i går så jag trodde jag skulle dö!