söndag 4 februari 2007

Nicke Nyfiken

Snacka om att Jenny blev nyfiken när hon fick reda på att vi vet om det blir en tjej eller kille... Hon försökte på olika luriga sätt att få mig att försäga mig, men lyckades inte. Men det dröjer nog inte länge innan hon får fram det så det kanske är lika bra att berätta. Egentligen vill jag tala om det, men jag är orolig för att det kommer att spridas. Fast varför skulle det göra det? Jo, jag tror att Jenny kommer att ha svårt att hålla sig;-)

Festivalkvällen blev väldigt mysig även om artisterna inte imponerade. Maten var god och vi hann med en hel del prat. Tittade även i gamla fotoalbum från början av 2000-talet, det var kul! Då var jag korthårig brunett en period. Trivdes i kort hår till vardags, men saknade alltid mitt långa då det vankades fest. Jag tycker kort hår är kvinnligt och snyggt på andra, men till fest vill jag ha möjligheten att variera mitt hår lite mer genom att kunna locka eller sätta upp det.

Inga kommentarer: