fredag 16 februari 2007

Tidningsholic

Har avbeställt min prenumeration på Sköna Hem hos Bonnier. Tycker inte att jag tillhör målgruppen riktigt. Ringde den automatiska svararen (brukar va smidigt...) men fick prata med en kille iaf. Han frågade vad jag tyckte om tidningen, knappade in mitt prenumerationsnummer och utbrast:
"Oj, du har ju massa tidningar hos oss här!"

Mmm. Det är bara att erkänna. Jag är en tidningsholic. E irriterar sig på att mitt nattduksbord svämmar över av alla magasin. Förutom att jag hakar på roliga prenumerationserbjudanden så brukar jag även köpa tidningar när jag är och handlar. Just nu trängs Elle, Amelia, Family Living, Glamour, Mama, Sköna Hem, Vecko Revyn, Damernas Värld mf vid sängkanten. En natt när jag skulle sträcka mig efter vattenglaset rasade alla tidningar ner på golvet. Inte poppis... Men jag kan inte sluta med mina magasin. För mig är det vardagslyx.

Inga kommentarer: