onsdag 21 februari 2007

Symöte

I måndags var jag iväg på "symöte". Alltid lika trevligt! Vi var sex tjejer som var med den här gången, endast en sydde något... Det blev desto mer prat och fika! Jag hade tänkt lägga upp ett par byxor men kom på att jag inte tvättat dem än så då kanske de drar upp sig sen... Vi funderade lite grann på om vi skulle starta en bokcirkel istället, eftersom intresset för att sy och brodera verkade ha lagt sig en aning... Hur som helst så fick jag låna ytterligare ett par böcker inför förlossningen. Hur jag nu ska hinna (eller orka, tid har jag ju plötsligt massor...) läsa allt. Men bra att ha lite att bläddra och söka svar i. Fick även låna en cd-skiva med avslappningsövningar och lugn musik. Funderar på att komma igång med någon rutin varje em som Lo kanske känner igen när han kommer ut sen. Och som är avslappnande för oss båda.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Jag lånade bilden till min blogg. Hoppas det är ok!
http://blogg.passagen.se/pgrrr/entry/idag_har_jag_och_min