onsdag 21 februari 2007

YES!

Jag är beviljad havandeskapspenning from imorn! Så nu är det uppladdning inför förlossning som gäller, känns så skönt!! (Så länge jag inte tänker på allt pappersarbete som kommer att komma från FK angående arbetsgivarintyg mm vill säga...) Har liksom fått ny energi iom beskedet. I em får det nog bli bakning på schemat. Hoppas bara att vi har ingredienser hemma...

På fredag ska jag och Millan fixa varandras hår. Jag har värsta utväxten på slingorna och det ska bli så gött att få iordning håret inför helgens uppvisning, dvs E:s pappas kalas med 92 gäster... För visst är det så när man är gravid, att folk vill att man visar upp sig och sin mage i tid och otid. Så upplever jag det iaf. Typ "Hoppas du kan komma så vi ser hur du ser ut!" eller "Du måste komma så du kan visa upp magen!" istället för att bara säga att det vore roligt att träffas... I veckan var det kompis som jag inte sett på länge som hälsade med "Hej tjockis!" Tror inte hon hade velat bli kallad det. Det känns även konstigt när ens chef sen 2 mån tillbaka som jag endast träffat ett par gånger helt naturligt ska stryka på min mage. Tur att jag undvikit krogen den senaste tiden.

Inga kommentarer: