fredag 28 september 2007

Vad händer i Gbg?

Jo, jag och Jenny ska på Ladies Night!! Ska bli så himla skoj!! Där blir det mousserande till fördrink innan vi avnjuter en skldjursplatå, vitt vin och chokladbakelse. Mumma... Sedan börjar showen. Eller, The Show. Vi ska åka X2000 ner till Götet, sedan till Jennys syrra och byta om och bli bjudna på en för-fördrink...

Men vart ska Lo vara då? Ska inte E springa Lidingöloppet? Efter lunch imorn ska Lo vara hos sin farmor och farfar. E tar tåget hem efter loppet och hoppar in i vår bil som jag lämnat vid station och hämtar hem Lo på kvällen. Så det blir inte så många timmar borta för Los del. Hoppas bara att E är i form imorn så han kan springa. Han har ju laddat så inför loppet. I annat fall åker han hem tidigare till Lo.

Själv är jag superladdad inför imorn. Det ska bli så j***a kul! Men jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig... På söndagen tar vi nog brunch på något trevligt ställe. Efter det blir det shopping innan vi åker hem igen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Nu vill jag absolut inte förstöra din kväll men jag var på Ladies Night med gamla jobbet och herregud vilken grisfest och fulla kärringar!
Dessutom var den där skaldjursplatån inte mycket att hurra för och servitörerna pratade knappt svenska heller. Och showen var rätt pinsam. :S Men nu när jag har sagt det så har du kanske inte så höga förväntningar och tycker det är skitkul. :) Och det här var i Globen så det kan ju vara skillnad på det och Gbg. Hoppas jag.