fredag 21 september 2007

Massage

I morse var jag i väg på välbehövlig massage. Jag har haft så ont i axlar och nacke ett tag så det var verkligen på tiden. Kvinnan jag var hos är kinesiolog och verkar duktig. Det känns redan mycket bättre. Hon sa att jag var svullen kring halsen och har en infektion i kroppen så hon kunde inte ta i allt för mycket, men nog kändes det när hon jobbade. *aj, aj, men ändå skönt* Hon ordinerade citronvatten, honung, vitlök och vila för att mota bort infektionen. Jag har haft ont i halsen i någon vecka men känner mig inte förkyld för övrigt. Hoppas bara att Lo inte smittas. Hur är det nu med virus och infektioner, det är virus som smittar va? Hur som helst så ska jag boka en ny tid när jag blivit frisk igen. Måste boka en tid på gymmet också så jag kan bygga upp min muskelmassa...

1 kommentar:

elmaa sa...

Jag vill också gå på massage! Lyllos dig!