tisdag 25 september 2007

Regn hos mig

Tog en promenad till Coop med Lo som somnade med en gång. Han sover mycket mer när det är regn ute. På Coop hade de fått in varukorgar med hjul som man drar efter sig. Perfekt för mig med barnvagn och ond rygg! Fick ont i den för ett par dagar sedan när jag tvättade Los händer i handfatet. Ingen ergonomisk ställning där... Fick mens i natt så nu har jag dubbelt ont i ryggen. Illamående är jag också. Trots det, eller kanske just därför, åkte det ner punchrullar i varukorgen. Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart så jag kan göra mig en latte och läsa nya Mama som kom lägligt just idag:) Är inte sugen på mat, men något sött slinker alltid ner oavsett hur jag mår. Konstigt.


Bild: www.delicato.se

1 kommentar:

elmaa sa...

Jag fick också mens i natt. Bläää! Vi verkar synkade ;) Och här regnar det också. Vi skall åka och handla snart och då lär även jag fylla korgen (vagnen?) med sötsaker. Tur att de finns, som små solglimtar mitt i det gråa. :)