torsdag 13 september 2007

Utmanad!

Hjälp, jag har blivit utmanad av Elma! Men det var inte så svårt som jag först trodde... Betyder det att jag är en ganska skum person då..? Här kommer i alla fall...

...8 skumma fakta om mig:

1.
Jag kan sitta i timmar och fila på ett sånghäfte till kräftskivan (gjort i dag!), midsommarfesten och födelsedagspartyt. Ändra på små (för andra) obetydliga saker som till exempel hur mycket luft det ska vara mellan texter/bilder, vilket typsnitt som passar bäst och annat småplock.
2. Jag går inte på A-brunnar (=avbruten kärlek). Eller typ ”streck” i gatan.
3. Jag blir så rörd att jag kan börja gråta när idrottsmän vinner medaljer i någon sport.
4. Jag drar in tårna, så att foten bildar en brygga, om det är blöta fläckar på badrumsgolvet för att undvika att trampa på dem. Gaah! Gillar inte kallt vatten!
5. Jag har haft alla tänkbara och otänkbara frisyrer och hårfärger, utom svart. Som exempel kan nämnas page, långt, rockabilly, kortklippt, permanentat, blonderat, cerisea slingor, koppar, rött, lila, brunt och duvblått (misstag!)
6. Många i min omgivning uppfattar mig som hemlighetsfull.
7. Jag har tidigare varit förlovad med samma person som jag är tillsammans med idag. (Vi är inte förlovade nu.)
8. Mina vänner säger att jag är flörtig på krogen, men jag hävdar bestämt att jag bara är trevlig.
Hmmm… Har aldrig tänkt på att jag är så skum…

Jag utmanar Alex, Linda, Josefine och Engla!

Du som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren fyra nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

Inga kommentarer: