fredag 14 september 2007

Svammel

I går kväll dukade jag utomhus och E åkte i väg och köpte thaimat. 3 små rätter. Eller små och små... Det räckte gott i väl för lunch till mig i dag. Mumma! Det var nog sista kvällen för säsongen som vi satt ute och åt. I morn ska vi på kräftskiva, men med tanke på dagens väder (regn!) så blir det förmodligen inomhus.

Stoppade in nappen i Lo när han vaknade efter att ha sovit lääänge. Gjorde iordning puré och ersättning och gick för att lyfta upp honom ur spjälisen. Då hade han somnat om! Men han vaknar väl snart igen.

I dag har jag haft lika tråkigt som vädret är. Jag har tagit tag i mina pappershögar och sorterat in dem i pärmar. En och annan räkning har också blivit betald. Nu ska jag säga upp mina prenumerationer. Har 6 stycken på g. Börjar bli dags att läsa lite böcker igen!

Inga kommentarer: