lördag 16 december 2006

Suck

Är färdig med rapporterna och skulle maila i väg dem till chefen men fick tillbaka ett felmeddelande. Jag som äntligen trodde att jag skulle bli av med dem och en börda skulle släppa från mina axlar... *Suck*

Nu ska jag hoppa ur mitt sköna plyschfynd från H&M och byta om till fikakläder. Kanske kjol? Ser ganska varmt ut ute, tom lite sol. Hoppas hinna in i parfymaffären och prova ett rött läppstift, Color fever, från Lancome. Ska kanske önska mig det i julklapp, om E gillar det. Vill ju att han ska tycka det är snyggt... men är rädd att han inte gör det eftersom han föredrar mer naturliga färger. Får se om jag gillar det själv, mina små läppar kanske blir ännu mindre med knalligt rött? Det skulle iaf pigga upp vilken outfit som helst i vintermörkret!

Inga kommentarer: