lördag 30 december 2006

Aj aj aj!!

Vaknade sju i morse med kramp i ena vaden. Fy f***n vad ont det gjorde! Trodde i min enfald att jag inte skulle drabbas av detta fenomen eftersom jag haft en förhållandevis lätt graviditet hittills... När jag trodde att det gått över ställde jag mig upp för att gå på toa, men det skulle jag inte gjort... Hoppade iaf i väg på toa och när jag kom tillbaka hade E också vaknat. Vi var jättepigga båda två, trots att det blev sent i går kväll, och låg och gosade och pratade. E gick upp efter ett tag och jag lyckades somna om tillslut. E väckte mig vid halv tio, då hade han vart i väg och köpt frallor och GP. Läste förresten i GP:s bilaga om två barnsighter som verkar roliga. Har inte kollat in dem själv än, men här är adresserna: www.oiidesign.se och www.barndesign.se.

Inga kommentarer: