tisdag 12 december 2006

Jobba, jobba, jobba...

I dag är jag extremt säl-trött!! Har gått upp vid sex två dagar i rad för att komma i väg till nya jobbet. Dessutom satt jag med det andra jobbet i går kväll. I dag slutade jag vid lunch. Tanken var att jag skulle jobba med mitt andra jobb hela em, men det gick bara inte! Ögonen och huvudet ville inte vara med. Tvingade mig själv dock att jobba en stund iaf tills jag inte kunde stå emot en powernap. Någon power var det nog inte i den, även om den var välbehövlig. Sa till E i morse att "Lo undrar nog vad det är frågan om..." nu när jag går upp så tidigt på mornarna. Tur jag har E som pussar på mig så jag kommer upp i tid. Dessutom brukar han fixa i ordning frukost till oss.

Här är ett julklappstips till mig själv. Nu ska jag fortsätta jobba! Har öppnat julkolorna från Lagerhaus med pepparkakssmak för extra energi. Skulle vara gott med en saftig apelsin, men det blir för kladdigt vid datorn.

Inga kommentarer: