fredag 15 december 2006

Äntligen helg!!

Har vart så trött denna veckan! Allting har gått i ett... Vaknat två nätter i rad vid fyratiden och blött näsblod och sedan haft svårt att somna om. Jobbet går bra, även om det är ganska tungt emellanåt. En del lyft och så, men jag försöker ta det lugnt. Jag är rätt bra på att snabbt hitta arbetssätt som förenklar rutinerna och arbetsställningarna för mig. Det värsta är ändå fötterna! Kan knappt gå när jag kommer hem och får av mig stålhättorna... En fotmassage vore inte så dumt... Jobbarkompisarna är trevliga och roliga, tre män i 40-årsåldern + två kvinnor inne på kontoret. Och en hund. En stor svart skum sak... En sån där som ska ha rastaflätor, men denna har inte det. I dag var hunden hos frissan och blev klippt i två timmar. Han blev jättesöt efter det, såg ut som en riktig dam, he he he;-) Här är en rolig bild på hur de ska se ut egentligen.

I morgon ska vi ha välförtjänt sovmorgon! Det ska bli såå skönt!! Sedan ska vi städa och ta en lunch-fika på stan med kompisar. Jag är redan nu sugen på en tonfiskpanini och en latte... På kvällen ska jag åka hem till mina föräldrar och göra julgodis med småsyrrorna. E ska ut med jobbet, för tredje dagen i rad... I går fick dock jag vara med, alla respektive var det. Då var det julbord. På söndag ska vi köpa de sista (= de flesta!) julklapparna. Kanske dags att köpa gran också? En kungsgran vill jag ha! En riktig disneygran... Funderar på om jag ska ha den mer "designad" i år. Fast det kan bli dyrt... Trist när de rear kulorna direkt efter jul.

Inga kommentarer: