fredag 1 december 2006

Säl-trött

Det är mitt nya uttryck. Det kommer ursprungligen från "Jag känner mig som en klubbad säl", vilket jag tycker låter lite hårt. Därför säger jag att jag är säl-trött... Säl-trött är jag just nu, vill bara lägga mig och sova... Dessutom mår jag illa. Kan illamåendet komma tillbaka senare i graviditeten? Jag som känt mig lyckligt lottad över att inte må så illa.

Nu ska jag lägga in en frysrätt i micron så kanske jag piggnar till sen. Skulle behöva jobba lite till innan jag kastar in handduken. Oftast har jag inga problem att äta även om jag mår lite illa, tom godis kan jag stoppa i mig då...

1 kommentar:

elmaa sa...

Visst kan illamåendet komma tillbaka. Mitt illamående kommer och går som det själv behagar.

*suck* Blev tvungen att registrera mig igen för att kunna lämna kommentar i din blogg. Hade helt glömt bort mitt förra lösenord. Kom inte på det hur mycket jag än försökte. Jag har blivit senil sen Mini flyttade in i min mage :)

Ha en bra helg!
kram Elma