onsdag 12 november 2008

H&M:s designsamarbete

I morgon händer det. Då släpps kollektionen. Tidigare år har jag legat i en del för att få tag i godbitarna ur H&M:s designsamarbeten. Förra året var det en Zebra-klänning, som stod högst upp på önskelistan. Maginfluensa och serverkrasch stoppade dock mina inköpsplaner. Året innan, när Viktor & Rolf gästspelade, var jag och mamma i Örebro och trängdes. Köpte bland annat en trenchcoat (bilden nedan) och en stickad klänning , som blev väldigt välanvänd under graviditeten. I år kommer jag dock att ligga lågt för fy vad fult allting är! Som om det inte vore nog kan jag varken stava till eller uttala namnet COMME des GARCONS...


Här är jag iklädd min V&R-trench.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trist att du inte fick jobbet! Oxå trist att du inte nu kan frossa i att shoppa som tröst..
*kramar om*

Sanna sa...

Ja, det är riktigt surt...
*kramar tillbaks*