söndag 9 november 2008

Julkort

Nu börjar det bli dags att planera årets julkort. Förra året var jag ute i sista stund, fotade Lo och skrev ut korten i skrivaren. Många bilder blev det innan jag fick till det. Här är ett av de misslyckade... Så här blev det färdiga resultatet. Jag blev nöjd med det även om kvaliteten på utskriften blev sådär, så i år skulle jag vilja lämna in korten för framkallning och då gäller det att vara ute i god tid. Vad ska temat bli i år då, tro? Hade ju en riktigt bra idé förra året (tycker jag själv...;), men det krävs ju en del förberedelser för att få till det...

Världens sötaste lilla Lo! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är kul med julkort, fast jag har blivit så snål.. jag mailar mina julkort numera :-).
Inte hört nåt ang. intervjuen du var på?

Sanna sa...

Anna: Jag funderar oxå på att maila ut ett gäng, fast inte till de närmsta:)
Inte hört nå´t om jobbet! Ringde dem i fredags och de skulle höra av sig på em, men får väl besked i veckan...