lördag 29 november 2008

Handy (wo)man

Yep, det är jag det. När katten är borta (läs E) passar husmusen (dvs jag) på att leka med DeWalten, vår borrmaskin/skruvdragare. Ska det bli något gjort får jag helt enkelt göra det själv. Förutsättningen är dock att Lo sover och att jag kommer till skott... för med handen på hjärtat är det väl inte riktigt rättvist av mig att påstå att det bara är E som inte får saker ur händerna;) Nu har jag i alla fall skruvat upp en postlåda i hallen, som förhoppningsvis ska eliminera kaoset på köksbordet. En adventsstjärna har också kommit upp, likaså en bonad på väggen och en krans på ytterdörren. Där använde jag en liten spik, som jag tror att jag inte fått använda om E varit hemma... Men den sitter som berget och är dessutom diskret:) Det blir dock inga bildbevis idag, för E har tagit med sig kameran till Stockholm över helgen.

Inga kommentarer: