fredag 21 november 2008

Brunett igen?

Varje höst blir jag sugen på att bli brunett och så fort vårsolen börjar värma vill jag bli blondin igen. I år ska jag dock tänka efter ordentligt innan jag gör något drastiskt, för jag vet ju vilket helvete det är att bli blond till sommaren igen... För den största delen av året trivs jag trots allt bäst som blondin. Av den tokiga bilden nedan att döma (från september 2007) så blev Lo rätt chockad när jag bytte hårfärg i fjol... Tror inte att det skulle bli lättare för honom nu när han blivit äldre;)

.....
1) Before. Lo myser i mitt knä. 2) After. 6 dagar senare verkar Lo tänka "Det är nå´t skumt med Mami."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att du är snygg i alla färger! Har du provat rött? Det trivdes jag i! Himla goa lussestjärnor du bakat, känner doften ända hit! Ha en skön helg! Kram

Sanna sa...

Anna: Tack:) Jag har allt provat rött oxå, både koppar och brunrött, men även cericet i underhår och lugg! Jag vänjer mig snabbt och trivs i det mesta -åtminstone ett tag;)

Anonym sa...

Rorri är typ som Byggare Bob fast en racerbil istället. Jättesnällt barnprogram. Dino är inte mycket för TV alls men jag upptäckte att när Rorri gick på Barnkanalen så satt han blickstilla. Så därför köpte vi en skiva på Maxi. Jätte bra barnvakt lite då och då :)

kram Elma