söndag 12 november 2006

Viktor & Rolf

I torsdags släpade jag med mamma och hennes mysiga jycke till Örebro. En nätt liten resa på sisådär 18 mil. Det var ju lansering av Viktor & Rolf för hm i utvalda butiker. "Fyndade " några roliga grejer. Bl a en chic kappa och en stickad klänning. Det sa bara "tjoff" så var allting på galjarna slut! Helt hysteriskt, men roligt:-) Nästa år ska jag vara mer strategisk och inte så velig. Bättre att roffa åt mig allt som kommer i min väg och sedan lämna ifrån mig det jag inte vill ha. Hängde ett tag utanför provhytterna och fick på så sätt tag i kappan jag suktat efter. Klänningen som jag helst ville ha bytte jag till mig från en tant som ville ha en tröja av mig:-) En lite sväng på ikea hann vi oxå med. Köpte lite julsaker och en liten röd rund matta som jag placerat framför spisen. Ser mysigt och trevligare ut att laga mat där nu:-) Är ju annars inne i en svart period nu (både känslo- och inredningsmässigt), med svarta gardiner och svarta eller vita detaljer. Så det röda piggar upp lite i höstmörkret...

Just det! Får inte glömma att sitta uppe i natt när kollektionen släpps på nätet. Förra året när
Stella var gästdesigner kraschade tydligen servern... Men jag vill gärna köpa nåt till sambon när han nu var lite nyfiken på kläderna. Den där skepparkavajen t ex skulle han vara jättesnygg i...

Inga kommentarer: