torsdag 30 november 2006

Huhh!

Var inne på boob och kollade mammakläder. Säkert bekväma, men usch, vill inte ha... Den blommiga är ju rena skämtet... Fortsatte in på Polarn o Pyret, nja säger jag... (Gärna till lillen däremot när den kommer ut.) Det mesta såg ut som pyamasar. Inte så fashion. Men jag kan inte påstå att jag är särskilt fashion såna här vanliga dagar, som de flesta dagar ju faktiskt är när jag jobbar hemifrån. Om jag ska på fest gillar jag däremot att piffa och fixa. Då älskar jag lockar, glamour och smink! Gillade den här bilden från MQ:s julkampanj. Särskilt frisyren (bortsett från huvudbonaden)! Kanske nåt för nyår? Fast det får bli klänning eller kjol för min del. Om jag kommer i nå´t vill säga... Jag känner att magen har kommit in i en tillväxtfas som jag tidigare inte trodde var möjlig... Kan inte MQ ha en liten mammaavdelning med moderna, chica och bekväma kläder?

Inga kommentarer: