fredag 24 november 2006

Kalas!

I kväll ska min yngsta lillasyster ha kalas för sina klasskompisar. Hon har fyllt 11 år och det kommer 22 små gäster. Förra året hade hon maskerad men i år tror jag inte att det blir något tema. Däremot har hon bestämt att det ska bjudas på tacos. Mamma hade föredragit korv med bröd... Så det blir till att skära upp grönsaker i em! Det är alltid kul att vara med på barnkalas, eller disco blir det väl snarare. Mamma har hyrt en bygdegård och pappa ska installera stereon och hänga upp discokulan som syrran fick i present. Efter maten blir det danstävlingar. Dom är så söta dom små paren:-)

Det blir dock lite logistikproblem för min del då vi ska sälja bilen idag. Mamma får komma och hämta mig och sambon får låna en bil och hämta tillbaka mig i kväll. Kanske ska åka och titta på bilar imorn. Svårt att välja! Om det nu bara vore att välja så vore det väl iofs enkelt... Men det ska ju helst vara en rolig och praktisk bil till ett vettigt pris... Då blir det svårare.

Oj vad mörkt det blev ute nu! Börjar nog spöregna när som helst.

Inga kommentarer: