torsdag 8 november 2007

Cavalli for HM

Då var det dags igen för HM:s designsamarbete. Vi skulle åkt i väg på en liten utflykt, jag och mamma, precis som förra året. E skulle varit pappaledig och hemma med Lo. Det sket sig dock för kollektionen säljs inte på någon ort på rimligt avstånd, så jag får hänga på nätet i natt istället. Hoppas servern inte kraschar i år... men jag tror inte det. Det känns som att kollektionen är *ehh* ganska svårburen. Men jag har siktat in mig på två grejer jag vill ha i alla fall. Eftersom jag har så många läsare (ironi!) så är det riskfritt för mig att avslöja vad jag ska försöka klicka hem i natt. Det får bli en tiny winy zebraklänning och ett pråligt armband. Inte alls min stil egentligen, jag menar när ska jag använda dem, men I like! Armbandet kan jag iofs använda för att piffa till en vardagsoutfit, men klänningen är svårare att klä ner... Synd att boobsen förändrades efter graviditeten, för det funkar nog inte med bh under... Men E har nog inget emot att jag bär klänningen på våra mysmiddagar;) Och vem vill inte ha en Cavalli i garderoben? Den kommer "göra sig" i min framtida walk-in-closet;)

Den svarta trenchen är jäkligt snygg också... Men jag köpte ju en från V & R förra året så det får jag nog skippa. (Om inte annat så tycker plånboken det...)


Bilder: H&M

Inga kommentarer: