onsdag 28 november 2007

Hemliga Pappan

Han besökte biblioteket i egen hög person i måndags kväll. Jag var där. Och J. Och M och A från föräldrargruppen med sin lille kille. Bvc-tanten och Psykologen också, men inte så många fler. Varför kom det inte fler? Det var ju till och med gratis. Fast det är klart, det bjöds ju inte på något ätbart. Det skulle säkert ha lockat några till. Hur som helst, en trevlig timma var det. Och kanske var vi lagom många för att det skulle skapas en diskussion mellan oss och Andreas Ekström. En diskussion om föräldraledighet, amningshysteri och föräldraskap. Andreas har gåvan att beröra samtidigt som han har humor. I like, för det mesta. Fast ibland tycker jag det blir lite väl "puttinuttigt" (om bebisfjun och sån´t), om ni förstår vad jag menar. Köp gärna boken och besök hans blogg. De tinar frusna själar:)

2 kommentarer:

Mie sa...

Jag hade så gärna velat gå dit men jag kunde tyvärr inte:(

Ha en fin fredag!

Sanna sa...

mie: Det var synd att du missade det. Men du har boken, hoppas jag!

Trevlig helg!