måndag 12 november 2007

Blinddejt

Det här med att para ihop folk tycker jag är ganska kul:) Fast tyvärr känner jag inte så många singlar som jag tror skulle passa för varandra... Men när jag gick på högskolan fick jag till en riktig lyckoträff när jag skickade i väg en väninna på blinddejt med en klasskompis till mig. De fann varann direkt och var tillsammans i ett par år. Sedan sket det sig, men ändå... Vid ett par andra tillfällen har jag också lyckats ganska bra, även om det inte lett till några seriösare förhållanden så har "kandidaterna" i alla fall haft trevligt med varandra :) Nu har jag en ny blinddejt på G! Jag ska försöka sammanföra en annan tjejkompis till mig med en av E:s kompisar. Hon vägrar dock blinddejt den här gången, men har gått med på middag hemma hos oss. Jag ska försöka få till det någon helg före jul!

Inga kommentarer: