tisdag 6 november 2007

Brrr... Höstrusk!

I dag håller vi oss inomhus. Det blåser som bara den ute och dessutom regnar det. Nu när det blir mörkt så tidigt om kvällarna har jag upptäckt att vi måste ha en lampa till vardagsrummet. Jag gör samma upptäckt varje år, men ändå blir det ingen lampa. Tycker det är svårt med lampor! Vi har öppet mellan kök och vardagsrum och den enda taklampa som finns hänger ovanför matbordet, och den ger inte så mycket ljus. När det är så här ruggigt ute så blir det ganska mörkt inne på dagarna också. Inte så bra för Lo som ligger och leker på golvet. Nu har jag i alla fall hittat en lampa som jag tror skulle kunna passa in. Hade tänkt mig en vit, tror jag, men en sådan här chokladfärgad kanske inte är så tokig?


Lampan heter Maisie String Ball Pendant Shade... Försök att komma ihåg det;)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag MÅSTE ha glasögen....
Såg inte att det var en lampa...trodde det var en chokladkladdkaka..... ;)

nattinatti!