måndag 19 november 2007

Julfest!

Kanske någon av dessa topar från Lindex kan vara värd att investera i inför julens glöggkalas och fester? Jag känner att paljettkjolen kan bli lite too much vid vissa tillfällen, som till exempel E:s julmiddag med jobbet där de flesta är 15-20 år äldre än mig... Men lite glitter och glamour är aldrig fel under den här mörka årstiden! Jag tycker den svarta topen känns mer "diskret" än den röda, medan den röda ser ut att ha en mer smickrande passform. Vad tycker ni? (Båda toparna finns i rött och svart.)
k
.....
Bilder: Lindex

3 kommentarer:

Ann sa...

Den svarta var ursnygg o praktiskt! Lätt att klä ned med jeans och stövlar. vill man vara uppklädd så tar man finkjol el. satinbyxor. skall själv kolla in den!

Sanna sa...

ann: Mm, den var betydligt snyggare live än den röda. Klockrent med jeans och stövlar:) Provade dem igår kväll, men köpte ingen. Den svarta var så vid, tycker jag, men med ett skärp i midjan funkar den nog! (Orkade inte lämna provhytten för att hämta... men får nog testa igen;)

Anonym sa...

Kikar runt o hitta hit :-)

Ahhhhhh...toppar!
Vore kanske nåt för mig, de där. Ska på julfest m jobbet nästa fredag. har köpt ett par stuprörsjeans som är väldigt mörkblå på just lindex o vill ha nåt lite lagom glittrigt till. Inte så bart som den röda, som för övrigt ser jättefin ut. Mer åt den svarta men kanske med ett bälte i midjan då. Hmmmmmm........ Varför såg jag inte denna när jag ändå va där...jaja. Måste genast pallra mig dit snarast!