torsdag 8 november 2007

Magsjuk

INGET FÖR KÄNSLIGA. Jag var och hälsade på en kompis i kväll och blev bjuden på smulpaj. Dessvärre hade jag inte ätit någon kvällsmat så när jag stod i hallen och skulle åka hem blev jag riktigt illamående. Jag trodde det berodde på hunger och att jag bara ätit en liten köpepaj till lunch. På hemvägen köpte jag med pizza och hoppades att illamåendet skulle ge med sig. Det gjorde det inte. Jag ska bespara er detaljerna, men om jag säger så här, det blir ingen kebabpizza för mig på väldigt länge... Så nu sitter jag här och bloggar och väntar på att Cavalli-kollektionen ska släppas på nätet och hoppas att jag inte ska behöva springa på toa just då... Att jag får associationer till den där vidriga fisken i Grey´s gör ju inte saken bättre...

Två minuter kvar nu!!

Update: Det blev intervallträning mellan toa och dator under natten. Lyckades dock inte få tag i något plagg då det hela tiden kom upp ett felmeddelande från HM:( Följande dag var jag bara uppe korta stunder (typ 20 minuter) innan jag däckade i sängen. Jag var helt utslagen! Det värkte i hela kroppen, mest benen och ryggen, dessutom hade jag feber. Jag orkade varken läsa eller kolla på tv, så det var bara att glömma den inplanerade Winnerbäckkonserten. E åkte iaf och Lo fick åka hem till farmor på kvällen. Själv fortsatte jag att sova och dricka lite blåbärssoppa. Under lördagen började krafterna komma tillbaka i takt med att jag fick i mig mer näring. Så programmet kunde fortlöpa som planerat under helgen. På lördagsförmiddagen fikade vi med föräldragruppen och på kvällen var det middag hos E:s föräldrar. På söndagen var vi hemma hos mina föräldrar. Varken Lo eller E verkar ha smittats, skönt! För det var det värsta jag varit med om i mitt vuxna liv. Sist jag var så sjuk var för snart 8 år sedan. Tur att det gick över så fort! Blä!

Inga kommentarer: