fredag 30 januari 2009

Friday I´m in Love



Just hemkommen efter att ha varit och luftat Lo för första gången på en vecka! Vi gick till Ica kvantum och Lo tjöt till flera gånger i affären när han såg olika saker där. Den som sa att det är lätt att roa små barn har rätt...;) Klockan kvart i tolv, 100 meter hemifrån, ser jag att Lo håller på att somna. Jag håller honom dock vid liv och nu sitter han och äter lunch. Min plan är att han ska sova efter lunchen så jag kan ta en lång dusch, göra i ordning en räkmacka (min lunch), koka kaffe och sätta mig och softa med Amelia Brud och Marabous Fransk nougat. Det är fredagslyx för mig! Jag har köpt Amelia Brud i säkert 10 år trots att jag själv inte är eller har varit särskilt giftassugen. Men jag tycker ändå att det är något speciellt med bröllop!

I kväll blir det party för min del. Jag har fortfarande ont i halsen men känner mig piggare för övrigt. E skulle också ha följt med men orkar tyvärr inte. Han har också varit sjuk i veckan, men ändå jobbat på som vanligt och ska vara hemma och ta igen sig.

Njut dagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skäm bort dig ordentligt! Det ska man göra, särskilt på fredagar ;-). Klart du får skoj ikväll, och klänningen är riktigt riktigt snygg!

Sanna sa...

Anna: Tack! :)
Hoppas du skämt bort dig i helgen.
kram