måndag 19 januari 2009

Soft söndag


Söndagen avslutades med hemgjord pizza med champinjoner, squasch, körsbärstomater, ruccola, parmaskinka, flingsalt och tryffelolja. Mumma!
Festen i lördags var skoj och jag kom hem vid halv fyra på morgonen. Men jag var ändå relativt pigg under dagen, stack till stan en sväng och ögonshoppade. Oj, vad mycket jag hittade som jag vill ha! Har lite svårt att glömma en jeansklänning och ett par jeans jag såg på mq... Jeans behöver jag och klänningen skulle jag vilja ha till min kompis födelsedagsfest om ett par veckor (och sedan hela sommaren:)). Januari är dock ingen bra shoppingmånad ekonomiskt sett... Men det är kul att kika runt och inspireras av allt nytt som strömmar in i butikerna. Om än något frustrerande när plånboken ekar tom...

Inga kommentarer: