söndag 11 januari 2009

Angående besiktningsinlägget

Jag fick ett litet påpekande från min kära väninna om att det lät motsägelsefullt att skriva att vi inte är så kritiska för att några rader längre ner skriva att jag gått runt med vinkelhaken och kollat hörnen i huset... *skrattar* Jag vill ändå påstå att vi (tyvärr) inte varit särskilt kritiska inför tidigare besiktningar utan litat på att besiktningsmannen ser det som han bör se. Nu är det liksom snart sista chansen att få eventuella fel åtgärdade och då är det bäst att "se över sitt hus". :) Att jag gått runt med vinkelhaken har föranletts av att besiktningsmannen tidigare inte godkänt ett utstickande hörn och att det hörnet har gjorts om. Att det var fel på det såg jag inte (med blotta ögat) vare sig innan eller efter han påpekat det... så nu var jag nyfiken på hur de andra hörnen egentligen ser ut. :)

Här är inlägget jag snackar om.

Inga kommentarer: