torsdag 29 januari 2009

My new Darling


Här är min nya klänning! Den som jag motiverat med att jag faktiskt kan bo i typ heeeela våren och sommaren;) Jag har tänkt inviga den imorn (om jag blir frisk!) på min kompis födelsedagsförfest. Efter det blir det utgång. Funderar dock på hur jag ska styla den... Ska nog ha ett skärp i midjan, svarta mönstrade strumpbyxor, utsläppt hår och de här skorna. Problemet är bara att jag inte hittar mina skor! (Har inte använt dem sedan vi flyttade.) Dessutom skadade jag lilltån för ett par veckor sedan så jag kanske inte kan ha klackar överhuvudtaget... Fick jätteont i går när jag var ute en liten sväng och luftade mina vardagsstövlar. Snacka om i-landsproblem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiin! Var har du köpt den?
Elma

Sanna sa...

Elma: Taaack! MQ.