onsdag 4 februari 2009

Det blir 30-årsfest!


Här är jag i fredags innan jag ska rusa i väg till bussen. Klänningen kändes väldigt bra och jag ska nog ha den på min fest 30-årsfest i mars.
.
Yihoo!! Det största problemet just nu verkar dock vara att få tag på en festlokal. Vill ha det klart nu så jag kan skicka ut inbjudan! Kriterier för lokalen är att jag ska få ha med egen mat, den ska inte vara för långt ut i buschen och den får inte kosta för mycket. Inte det lättaste! Jag hoppas vi blir ungefär 35-40 stycken, så att ha fest hemma blir trångt och bökigt. Jag vill ju ha ett rejält dansgolv att shakea loss på efter middagen:) Bakade förresten ytterligare pajer en kväll tidigare i veckan och försöker äta ur frysen på annan mat så jag får plats med fler... Det blev 3 kycklingpajer och 2 ruccolapajer. Undrar hur mycket som går åt egentligen? Jag ska servera grekisk sallad och bröd till maten.

Andra förberedelser jag kan fixa i god tid är sånghäften till middagen, knåpa ihop en egotipspromenad med frågor om mig och göra en spellista med partylåtar. Skulle även behöva få tag på en juste ljudanläggning. Jag försöker hålla E utanför så mycket som möjligt och grejar mest i min ensamhet, så det blir en del att fixa med. Men jag har ju tid. Mycket tid...

Inga kommentarer: