måndag 16 februari 2009

Inbjudan

Jag knåpade ihop en festinbjudan i Power point för en tid sedan, skickade i väg den till en kompis för granskning och fick beskedet att vissa texter/bilder hamnade på varandra men att det såg bra ut för övrigt. Till saken hör att jag varit extra noga med just placeringen av dessa så jag blev lite förvånad, men tänkte att det kanske blev så för att jag har en widescreenskärm på min dator. I går öppnade jag dokumentet i E:s jobbdator och fick en liten chock. Det såg ut som fa-an... Förutom det där med texter och bilder så var typsnittet helt annorlunda och en del texter försvann helt! *buhuhuu* Jag har försökt ställa in skärmenstorleken på min dator annorlunda, men utan resultat. (Någon som vet hur man gör det?) I kväll har E lovat mig tillgång till hans dator så att jag kan göra justeringarna i den. (Hur han nu ska klara sig utan den...? Han jobbar hemifrån varje kväll förutom fredag och lördag.) Sedan hoppas jag få iväg inbjudan till våra vänner så de kan boka upp påskafton. Deadline får bli innan Lipstick Jungle i kväll! Jag önskar jag vore lika snygg och sval som Nico ;)

Update: När jag googlade bilder på Nico fick jag reda på sådant som förmodligen händer längre fram i serien, som jag inte ville veta än... Är du riktigt nyfiken så kolla här eller här, men kom ihåg att jag varnat dig! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in och läser ikapp :-). Kram