torsdag 26 februari 2009

Hotellhelg


Frukostbuffé från Ibis hotell Karlstad City. Läste förresten att alla rum är nyrenoverade 2007, nice:)
.
Den kommande helgen är fullspäckad med roligheter! På lördag ska vi lämna Lo hos mormor och morfar innan vi drar i väg till Karlstad på tu man hand. Jag har fått en frinattskupong på hotell av min pappa, som reser en del i jobbet, och den behöver helt enkelt nyttjas! :) Att vi åker till just Karlstad är väl egentligen mest för att det inte ligger så långt bort och för att hotellet ligger centralt. Hade planer på Göteborg först, men det är ju kul att se något annat! Förutom mysig middag med E på kvällen ska jag ha en lunchdejt med en bloggkompis! Vi har följt varandra på våra respektive bloggar i ett par års tid, men aldrig pratat med varandra, så det blir spännande (och pirrigt) att träffas IRL. En annan sak som ska hinnas med innan vi åker hem är ett besök till IKEA. Vi behöver lampor (vi har fortfarande inte satt upp några i vårt sovrum och i trapphuset -mörkt!) och dessutom ska jag köpa servetter och annat plock till min fest. Tyvärr hinner vi inte med annat än en lååång hotellfrukost (vilket inte är fel) på söndagen innan vi måste åka hem igen. Jag ska nämligen vara värdinna för ett barnklädesparty på eftermiddagen. Det blir alltså till att städa och baka senast i morgon!

Inga kommentarer: