måndag 23 februari 2009

Frustrerad

Jag har försökt att komma in på internetbanken hela förmiddagen för att betala räkningar, men det är hopplöst! Kom sedan på att jag måste logga in på försäkringskassan och begära ersättning för de dagar Lo varit sjuk. Det vara bara det att mitt bank-id gått ut så jag måste beställa ett nytt... och det går ju inte eftersom jag inte kommer in på internetbanken!! *suckar*

Nu hör jag att Lo vaknat på ovanvåningen. Jag funderar på om vi ska trippa ut en sväng med vagnen, men det är så knöggligt ute efter regnet som föll på snön igår innan det frös till igen. Även det frustrerande... Dagsljus och frisk luft behöver vi dock båda och jag behöver dessutom motion. Två veckors frossande har gett mig två extra kilon och att kunna knäppa Acne-jeansen i midjan är ett minne blott. Att försöka motstå frestelser (som chokladkakan jag åt till kaffet) är dock svårt, så jag får helt enkelt försöka satsa på att motionera mera.

Inga kommentarer: