tisdag 3 juni 2008

Vem är du, vem är jag?

Ni vet ju vem jag är. Någorlunda i alla fall;)
Men vilka är ni som kommer hit och kollar vad jag har för mig?
Ni är några stycken som besöker mig regelbundet och det är trevligt, men varför inte lämna ett litet avtryck och säga att just du varit här? En liten gest som inte tar lång tid men som ändå betyder en del. Hur svårt kan det va? ;)

Så vänta inte, gör det nu!!

För dig som aldrig kommenterat på någon blogg förut: Klicka längst ner på inlägget där det står i grönt "skriv gärna något här". Om du inte har något konto att logga in med kan du välja att bocka i "anonym" när du ska välja en identitet och sedan är det bara att skriva något innan du trycker på "Publicera din kommentar".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag har sökt med ljus och lykta efter den blommiga svarta klänningen från h&ms gamla beauty and the geek kollektionen. Jag snubblade över ett gammalt inlägg på din sida då det stod att du hade köpt den och jag undrar om du har kvar den?

Jag har aldrig lyckats finna den, trost att det gått så lång tid.

Mvh Caroline

Sanna sa...

caroline: Den hänger oanvänd i min garderob, ska eventuellt inviga den till helgen.

Anonym sa...

Hej igen!

Åh vad avis jag blir på dig, du skulle inte kunna tänka dig sälja den :)

Mvh Caroline

Anonym sa...

kram från mig! jag hänger här lite då och då (eller ok varje dag faktiskt :)

Hoppas ni får en härlig helg. Själv längtar jag oerhört efter lite långledigt!

Elma