tisdag 24 juni 2008

Semesterplaner

Vi kan ju inte greja med huset hela semestern så vi ska ta en sväng till västkusten med mina föräldrars husbil. Vi testade husvagn i fjol och det gick ju bra (trots massa regn) enda tills näst sista dagen då jag nästan fick panik och ville åka hem på stört, men det fick jag inte... (Åka hem alltså.) Hoppas på bättre väder i år!

En annan semesterplan som kom upp igår är att E typ bokat in oss till sin mosters stuga i Dalarna sista semesterveckan. Tillsammans med dem och förmodligen en och annan familjemedlem. Detta utan mitt godkännande. De är trevliga allihop och jag åker gärna dit på vintern för att åka skidor/skoter eller på hösten för att plocka svamp och bär. Men på sommaren? Stugan ligger mitt i skogen och jag blir lika stressad som Carrie Bradshaw av tanken, när hon skulle tillbringa en weekend med Adian i hans primitiva stuga...

Inga kommentarer: