onsdag 11 juni 2008

Tjejkväll

I går samlade jag "mina tjejer" för middag på stan. Inte ofta vi kan ses tillsammans, vi tre, så vi passade på nu innan jag flyttar. Inte för att jag ska flytta så långt, bara 4 mil, men i alla fall... Vi började kvällen hos J, som dukat upp med vin och ett fat med godsaker. Hon får alltid till det så fint:) Därefter gick vi till en grekisk restaurang med goda grillspett och billigt vin. På restaurangen råkade jag spilla en paprikaröra på min vita skjorta OCH det vita linnet under och trots att jag slängde in dem med fläckborttagningsmedel i tvättmaskinen så fort jag kom hem gick det inte bort. Skjortan är en av de dyraste plaggen jag äger... *snyft* Fast jag köpte den i och för sig för halva rea-priset i fjol, så då var det inte så dyrt:) Eftersom det bara var tisdag kom jag hem lagom för att hinna se Sveriges två mål i fotbollen. Tog även på mig min landslagströja en stund, innan jag kom på att det är bättre att "spara" på den... (Kan ju inte tvätta den med varken svart eller vitt.)


Inga kommentarer: