torsdag 19 juni 2008

Frisyrfix

Snart ska jag åka i väg till en gammal kompis för vi ska färga varandras hår. Kanske hinner vi med klippning också, men troligen inte. Det är nästan bara när vi fixar hår som vi hinner (prioriterar?) att ses... Inte för att vi inte vill ses mer, men tiden bara rinner i väg och hon har väldigt mycket på sin agenda. Får se om det blir mer nu när vi snart bor i samma stad. Lo lämnar jag hos mormor på vägen och innan friseringen har jag tid på banken. Förhoppningsvis hinner jag in en snabbis på MQ, som startat sin rea... Inte för att jag ska shoppa alltså, bara om sån´t jag tittat på tidigare är riktigt billigt, då måste man ju slå till;) Pop har visst också rea...

Våra väskor är packade så nu väntar jag bara på att regnet ska avta något innan jag baxar in vagnen i bilen, fast det ser mörkt ut så det är väl bara att dra på sig regnjackan! Måste stanna till och köpa mer hårfärg också, bra att ha lite extra om det skulle behövas...

Inga kommentarer: